Jak to funguje?

Lunchbox je unikátní technologie odběrového místa. Je jen na Vás, kdy si svoji objednávku v lednici vyzvednete. 

Objednej

Vyberte si jídlo, na které máte chuť. Jako místo dopravy zvolte naši jedinečnou lednici.

Vyčkej na PIN kód

Po uložení vaší objednávky do lednice obdžíte unikátní PIN kód, kterým lednici otevřete.

Vyzvedni

Vaše objednávka na Vás bude čekat od 12h.                                             Kde najdu Lunchbox?

1. Objednejte online v sekci Mám hlad.

2. Vyberte si jídlo na které máte chuť.

3. Zaplaťte online kartou a vyčkejte na potvrzovací email o platbě. 

4. Jakmile bude Vaše objednávka v lednici, obdržíte SMS s PIN kódem pro otevření.

6. Vychutnejte si jídlo rovnou z krabičky určené do mikrovlnky, nebo můžete ohřát dle libosti na pánvi.

Každý den, od pondělí do pátku, je možné si objednat do 9:30. Tím máte zajištěno, že Vaše jídlo bude v lednici připraveno do 12h ještě toho dne. Objednávky po 9:30 jsou automaticky pro následující den.

Proč to funguje?

Naše jídla šokově chladíme. Senzorické vlastnosti zchlazených pokrmů jsou srovnatelné s pokrmy čerstvými. U mnohých pokrmů dochází k tzv. chuťovému dozráníNení narušená buněčná struktura pokrmu a dochází k minimální ztrátě vlhkosti.

Chlad je nejšetrnější konzervant vitamínů, minerálů a aminokyselin oproti jiným známým metodám (mražení, sušení, pasterizace, změna PH).

Vysoká mikrobiologická bezpečnost - čas na pomnožení nežádoucích mikroorganismů je snížen na minimum.

Jak nejlépe jídlo ohřát?

Naše krabičky si žádají minimální čas a námahu na přípravu. 

Často kladené otázky

Platba

Objednávku jednoduše zaplaťte online kartou. Po vyřízení platby obdržíte potvrzovací email. Do budoucna se můžete těšit i na platbu karotu Sodexo i platební terminál přímo v lednici. 

Co když nestihnu box otevřít?

Po zadání Pin kódu pro otevření lednice je dostatečný čas k otevření boxu. Váš box svítí zeleně. Pokud zhasne a nejde otevřít, je možné použít PIN kód k otevření znovu

Co když si jídlo nevyzvednu?

Pokud si jídlo nevyzvednete do 10hodin následujícího dne od obdržení PIN kódu, schránka se automaticky zamkne a jídlo už nebude možné vyndat. Poté je to na individuální domluvě s kurýrem.

Musím si objednat do lednice?

Ano. Naše krabičky si vyzvednete pouze na odběrném místě v našem Lunchboxu. 

Řešíte alergii nebo kalorie? 

Informace o jídle jsou zapsány v e-shopu pro každé jídlo zvlášť.

Do kdy si můžu objednat na další den?

Každý den si můžete objednat do 9:30. Vaše krabička bude připravena v lednici cca od 12hodin. Čas doručení do lednice se může lišit. Informovat Vás budeme pomocí SMS. 

Kolik času mám na vyzvednutí?

Krabička na Vás počká od obdržení PIN kódu do 10hodin následjícího dne.

Kolik krabiček se vejde do jednoho boxu?

Do jednoho boxu je možné objednat až 4 krabičky. Objednejte pro kolegy a ušetřete za dopravu.

Více informací o jídle.